Wednesday, November 24, 2010

Sape suke cardigan???

Malam yang sunyi..mata saya tak leh nak lelap pulak..tiba-tiba terpandang 2 helai cardigan yang pernah saya beli online tapi hehe..tak pernah lagi pakai..satu warna kelabu,satu lagi hitam..so,saya plan nak pakai masa pergi bercuti nanti lah..macam mana ek nak gayakan?
ada idea?
Ok..ni idea saya..ok tak?saya bayangkan nak pakai macam ni waktu malam..bersiar-siar..oh bestnya (berangan..kikiki)...yang pasti saya kadang-kadang memang obses dengan pink dan putih! Oh tudung syria pink tu saya ambil dari butik online Hijabs Lover...banyak lagi warna dan jangan lupa ye check them out;) Adei..lagi satu cardigan hitam tu camne?alah pakai dengan t-shirt atau...???

Yea..ni idea saya pulak nak pakai cardigan hitam tuu..ni pakai waktu siang..kikiki..nak jugak pakai dengan beg n kasut purple saya..tak kira,nak jugak..saya ni kan memang suka belasah je apa yang saya pakai selagi saya rasa confident...why not kan?ok,shawls tu saya suka sangat and kalau korang semua suke jugak..boleh ke butik Almari Dila ye;)
Alamak...mata dah zzzzz...better saya tido sebab esok nak review lagi..
(almaklumla tak keje..hehehe)

No comments:

Post a Comment